FAQ

Veel gestelde vragen

Het is goed mogelijk dat je na het bekijken van onze collectie of na een bezoek aan een van onze winkels nog enkele vragen hebt. Daarom hebben we hier de antwoorden verzameld op de meest voorkomende vragen over bestellingen, de laagste prijs garantie, de CBW garantie en fabrieksgarantie.

  • Binnen een week na aankoop: als je het product ergens anders goedkoper ziet, stort Knibbeler Wonen het prijsverschil terug.
  • Vóór aankoop: toon aan dat een ander bedrijf hetzelfde product goedkoper aanbiedt, dan passen wij onze prijs meteen aan.

Onze prijsgarantie is van toepassing onder de volgende voorwaarden:

  • Het product is volledig identiek (nieuw, origineel en dezelfde uitvoering);
  • Het prijsverschil moet aantoonbaar zijn met een prijslijst, advertentie of schriftelijke bevestiging van de aanbieder;
  • Het aanbod geldt bij een erkend Nederlands bedrijf (webshop of fysieke winkel);
  • Uitgesloten zijn aanbiedingen uit uitverkopen (zoals opheffingsuitverkopen), groothandelsverkoop, afwijkende leveringsvoorwaarden, showroommodellen, beschadigde producten en online aanbieders die het artikel niet daadwerkelijk kunnen leveren.

Bij Knibbeler Wonen betaal je nooit te veel. Wij combineren de scherpste prijzen met topservice en betrouwbare garantievoorwaarden!

Knibbeler Wonen geeft op elk nieuw meubel de wettelijke garantie volgens de normen van de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW):

 

  • Twee jaar volledige productgarantie;
  • Veilig en zonder risico aanbetalen;
  • Onpartijdige klachtafhandeling.


De volledige CBW voorwaarden vind je hier 

Door te kiezen voor All in House Service Just Enjoy geniet je vijf jaar lang zorgeloos van jouw nieuwe bank, fauteuil of stoel. Een veilige én duurzame keuze. Just Enjoy!

 

Naast de CBW garantie is tegen een aantrekkelijke meerprijs, vijf jaar All in House garantie mogelijk op o.a. vlekken, beschadigingen en constructie.

  • Service op de meeste vlekken en beschadigingen. Met optioneel kosteloos een specialist aan huis om hardnekkige vlekken te verwijderen. En een bijpassende verzorgingsset voor de volledige periode van 5 jaar;
  • Professionele hulp bij klachten over de meubelconstructie, losse veren, overmatig inzakken van kussens etc.;
  • Service bij calamiteiten zoals losgeraakte stiknaden, knopen, overmatig plooien van bekledingsstof.

 

Hoe werkt het?

  • Je koopt een nieuw meubel in combinatie met de All in House Service Just Enjoy.
  • Bij levering kan je eenvoudig zelf je meubel onzichtbaar beschermen met één van onze beschermingsproducten uit de ontvangen serviceset.
  • Blijft er toch een vlek achter? Dan kun je deze gemakkelijk schoonmaken met één van onze reinigers die je hebt ontvangen in de serviceset.
  • Krijg je de vlek er toch niet uit of heb je een constructieprobleem? Onze professionals van het Customer Care team staan volledig tot jouw beschikking! Neem voor een snelle service- of klachtenafhandeling rechtstreeks contact op met de service desk van All in House via het online klachtenformulier of via 055 357 54 11.

 

Tip: houd het ordernummer of orderformulier bij de hand.

Naast de wettelijke CBW gelden voor bepaalde artikelen fabrieksgaranties. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt afgegeven door de leverancier of fabrikant. De fabrikant of leverancier kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Meer informatie over de fabrieksgarantie kunt u vinden in de documentatie van het product.

 

Uitzonderingen op garantie

Showroom- en sale modellen, woonaccessoires zijn uitgesloten van de CBW garantie, dit staat vermeld op het orderformulier;

  • Schade ontstaan door eigen transport of montage valt niet onder de garantie;
  • Knibbeler Wonen heeft altijd het recht een mankement te herstellen en het meubel eventueel op te halen voor reparatie;

 

Product gebonden eigenschappen zijn uitgesloten van de CBW zoals:

  • Plooivorming in de bekleding;
  • Krimpnaden en kleine scheurtjes bij hout;
  • Kleurverschil met leer-, stof- en houtkleurstalen in de winkel;
  • Invloed van licht en warmte op leder en stof;
  • Werking van hout onder invloed van licht, warmte en vocht;
  • Schade die ontstaat aan de vloer tijdens het gebruik van meubelen met doppen en wielen;
  • Gebruiksslijtage van doppen en wielen.

 

Reparaties welke buiten de gestelde CBW vallen, worden tegen kostprijs gerepareerd. Tevens berekenen wij voorrijkosten voor een mogelijk servicebezoek. Reparaties in het buitenland vallen hier niet onder.

Benieuwd naar de laatste trends?

Bij ons verkrijgbaar: de collecties van Feelings Wonen en van Henders & Hazel.