Retourneren en klachten

Bij Knibbeler Wonen hechten we veel waarde aan jouw tevredenheid. Mocht je toch niet helemaal tevreden zijn met je aankoop, dan kun je deze retourneren volgens ons retourbeleid.

Bij Knibbeler Wonen hechten we veel waarde aan jouw tevredenheid. Mocht je toch niet helemaal tevreden zijn met je aankoop, dan kun je deze retourneren volgens ons beleid:

 

Wij ruilen enkel woonaccessoires, verlichting, bijzettafels, salontafels, wanddecoraties, sierkussens en vloerkleden binnen veertien dagen, mits deze:

  • In de originele verpakking zitten;
  • Ongemonteerd en niet beschadigd zijn;
  • Je een kassabon kunt overleggen.

 

Als hieraan voldaan wordt, kan het bedrag direct via retourpinnen teruggestort worden. Contant geld retour geven behoort niet tot de mogelijkheid.

Het is in geen gevallen mogelijk om een sale en/of outlet aankoop te annuleren en te retourneren.

Heb je een bestelling van Knibbelerwonen.nl ontvangen, maar ben je niet tevreden? Dan heb je 14 dagen de tijd waarin je je product/bestelling kunt retourneren.

Let op: Producten die speciaal voor jou geproduceerd of op maat gemaakt zijn, kunnen niet geretourneerd worden. Deze vallen niet onder de standaard bedenktijd van 14 dagen.

Retourvoorwaarden:
  • Je kunt tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling een retouraanvraag indienen. Om je retour aan te melden kun je gebruik maken van het retourformulier van Knibbeler Wonen. Door gebruik te maken van het retourformulier van Knibbeler Wonen help je ons om direct alle benodigde informatie op te halen om je retour goed te laten verlopen. Download retourformulier Knibbeler Wonen
  • Je moet de artikelen binnen 14 dagen nadat je de retourmededeling hebt gedaan terugsturen.
  • De artikelen zijn niet beschadigd.
  • De artikelen zitten in de originele verpakking.
  • Je kunt alleen de artikelen die je gekocht hebt bij knibbeler.eyetractive.nl retourneren.
  • Artikelen die voor jou op maat gemaakt of speciaal geproduceerd zijn, kun je niet retourneren.
 
Hoe retourneer ik?

Afhankelijk van de grootte van je bestelling hebben we drie retouropties. Onderstaand vind je onze retouropties:

 

1. Retourneren in onze winkels – gratis
Kom naar de winkel met het product en het ordernummer. Het retourneren wordt afgehandeld via ons retourbeleid volgens “retourneren winkel aankoop”.

 

2. Pakketdienst – variabel

  • Neem binnen 14 dagen contact op met ons om jouw retour aan te melden; dit kan via ons retourportaal.
  • Doorloop de stappen in ons retourportaal en betaal de retourkosten. Stop het ingevulde retourformulier in het te verzenden pakket.
  • Plak het retourlabel op het pakket en breng deze naar een pakketpunt bij jou in de buurt.
  • Je ontvangt je geld zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk 14 dagen nadat we de retour ontvangen hebben in ons magazijn.
 

3. Pakket wordt opgehaald door de bezorgservice van Knibbeler Wonen (dit is enkel mogelijk binnen ons postcodegebied) – €49

  • Neem binnen 14 dagen contact op met ons om jouw retour aan te melden; dit kan via de mail of telefonisch.
  • Vul het retourformulier in en stop deze in het te verzenden pakket.
  • Wij melden bij de bezorgservice van Knibbeler Wonen de retourmelding. Zij nemen contact met jou op om een ophaalmoment in te plannen in overleg met jou.
  • Je ontvangt je geld zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk 14 dagen nadat we het pakket ontvangen hebben in ons magazijn.

Mocht er met jouw meubel onverhoopt iets niet helemaal in orde zijn, dan kan je rekenen op de Knibbeler Service. Wij hanteren de service richtlijnen zoals die vermeld staan in de Leverings- en Garantievoorwaarden van het CBW, De Centrale Branche Vereniging Wonen. Zelfs als de garantietermijn voorbij is hebben wij vaak de beste oplossing tegen een redelijke vergoeding.

 

Service aanvraag indienen:

Om een correcte afhandeling van je serviceaanvraag te waarborgen, verzoeken wij je dit Serviceformulier volledig en juist in te vullen en in te dienen. Na ontvangst van het formulier wordt je aanvraag direct in behandeling genomen en ontvang je binnen twee weken bericht over de verdere afhandeling. 

Onterecht ingediende serviceaanvragen kunnen worden belast met voorrij-, administratie- en/of behandelingskosten, zoals beschreven in artikel 14 van de Algemene Voorwaarden van het CBW.

Benieuwd naar de laatste trends?

Bij ons verkrijgbaar: de collecties van Feelings Wonen en van Henders & Hazel.